Rękawiczki (mitenki) fantazyjny wzorek (galaxy)

Dzisiaj takie małe szaleństwo, bezpalce rękawiczki z połowy  motka włóczki (mniej niż 50 gram na cały projekt) o tak dziwnym zestawie kolorów, że doprawdy nie sposób przewidzieć, co  i jak wyjdzie. Kiedyś, kiedyś, ze dwa lata temu dostałam motek włóczki Himalaya everyday  rengarenk, jeden z melanży, których chyba już nie ma na rynku. Przeszukałam pobieżnie sieć, ale niestety nie znalazłam niczego podobnego. Zestaw kolorów naprawdę niezwykły, fiolet, morski błękit, granat, bardzo ciemna butelkowa zieleń, biały i możliwe, że jeszcze coś pomiędzy. Generalnie chłodna paleta, dająca możliwość stworzenia czegoś bardzo efektownego. Niestety, obawiam się, że zaniechano produkcji tego konkretnego melanżu.
Efekty mojej pracy na fotkach poniżej.


Moje rękawiczki są bardziej dekoracyjne i imprezowe, niż funkcjonalne, ze względu na ażurowy wzór, który również prezentuje się bardzo interesująco przy wykorzystaniu włóczki w jednolitym kolorze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz