Neonowe getry, smocza łuska z foto przewodnikiem.

Witajcie.
Dzisiaj kolejna odsłona ocieplaczy w odblaskowych kolorkach, z wykorzystaniem popularnego motywu krokodylej lub, jak kto woli, smoczej łuski
Do wykonania tej pary getrów wykorzystałam dwa 50 gramowe motki włóczki akrylowej Red Heart Lisa, w kolorze niebieski neonowy oraz 2 sztuki żółtej neonowej włóczki marki SMC, o której już co nieco wspomniałam w poprzednim poście, również po 50 gram.



Jak widać produkty obu firm można z powodzeniem łączyć. Grubości włóczek, skład i miękkość są bardzo zbliżone. 
Wideo z powstawania getrów do obejrzenia poniżej.



Już planuję realizację kolejnych projektów, aczkolwiek ocieplaczom na nogi dam odpocząć, chyba, że ktoś bardzo bardzo będzie chciał przygarnąć parę lub dwie. 
W takim przypadku proszę do mnie śmiało pisać, a chętnie zrobię wyjątek i wydziergam coś szałowego. Póki co, mam całą górę gotowych wyrobów, które nie mogą się doczekać foto sesji oraz rzetelnego opisania. 

W międzyczasie poluję na  manekina wystawowego płci żeńskiej (cała postać), który nie wygląda jak aktorka z filmu dla dorosłych, więc jeśli ktoś mógłby mnie poratować informacjami na temat sklepów, hurtowni, bądź gdyby ktoś chciał odsprzedać takiego manekina za rozsądną cenę, bardzo proszę o kontakt.
Sprawdziłam już sporo ofert w sklepach Internetowych, ale informacji nigdy za wiele, więc będę szczerze wdzięczna za pomoc i sugestie.
Do zobaczenia w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz