Szydełkowa chusta z foto przewodnikiem

Witajcie.
Dzisiaj przedstawiam drugie podejście do trójkątnej, szydełkowej chusty.
Wreszcie skończyłam filmik z przewodnikiem do chusty, którą pokazywałam Wam w zeszłym tygodniu. I aby uniknąć nieporozumień i dezorientacji, usunęłam starszy post. Po pierwsze dlatego, że zrobiłam całkiem nową chustę, z innej włóczki i według poprawionego wzoru (niestety w tej pierwszej pojawiło się kilka błędów, których wcześniej nie zauważyłam).
Zatem tak się prezentuje nowa chuścia. A poniżej kilka podstawowych wskazówek.



Do wykonania tego typu chusty potrzeba około 100 gram cienkiej włóczki i szydełko w rozmiarze 2 do 2,5 mm. Musimy pamiętać, że włóczki naturalne, takie jak bawełna, wełna, bambus i len dosyć mocno naciągną się po zamoczeniu i blokowaniu, dlatego też nasza chusta może znacznie zwiększyć rozmiar, a wzór stanie się rzadszy. Natomiast włóczki syntetyczne, takie jak akryl, którego użyłam do zrobienia tej chusty, są bardziej sprężyste i nawet po blokowaniu kurczą się i rozmiar robótki nie zwiększa się aż tak bardzo.
A poniżej wideo z foto przewodnikiem. Opisy są w języku angielskim i polskim. Mam nadzieję, że się przyda.



Zapraszam do korzystania, udostępniania i komentowania. Za byki i literówki przepraszam, można mi wytykać, co nie znaczy, że w przyszłości nie popełnię kolejnych. A jeśli zdecydujecie się zrobić takie chusty, proszę podzielcie się efektami pracy. Bardzo mnie ucieszy widok każdej robótki.
Życzę wszystkim efektywnego oraz  radosnego szydełkowania i do zobaczenia w kolejnym poście.

2 komentarze: