Nowy sweterek, praca w toku

Zaczęłam szydełkować prosty, ażurowy sweterek dla siebie.
Będę wrzucać nowe fotki, w miarę postępu pracy.
Do tego projektu używam akrylowej włóczki Himalaya Everyday Rengarenk.
Na całość potrzebuję ok 400-450 gram, więc mam nadzieję, że cztery motki wystarczą.


Przyznam, że ostatnio mocno się rozczarowałam jakością wspomnianej włoczki. Motki z moich ostatnich zakupów są dużo gorsze od tych kupionych około pół roku temu.
Splot włókien jest luźniejszy, kolory są nieco bledsze i włóczka nie ma charakterystycznego połysku, a do tego jest miejscami poprzecierana i często wiązana, co znacząco utrudnia szydełkowanie i wykonywanie ażurowych splotów. Mam jeszcze sporo tych melanżowych włóczek i muszę je jakoś spożytkować.
Postanowiłam jednak zrobić sobie odpoczynek od opisywanej marki i dać szansę innym producentom. 

  

1 komentarz:

  1. Z melanżowej włóczki można zrobić przedmioty użytkowe, które zazwyczaj robi się splotami ścisłymi, w których łatwiej ukryć supełki i przetarcia. Twoja znajomość włóczek jest imponująca. Ja gdy jestem w hurtowni nigdy nie wiem jakie nici i włóczki będą najwydajniejsze przy rozsądnej cenie. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń