Słoneczna tunika

Dzisiaj chcę się podzielić kolejną robótką.

Naszło mnie ostatnio na motywy kwiatowe  i generalnie inspiracje z natury.
Miałam spory zapas dosyć grubej brązowej oraz żółtej włóczki akrylowej i wymyśliłam sobie taką, bardzo prostą tunikę. Nie korzystałam z żadnego wzoru. Pomysł, jak to zwykle u mnie bywa, powstał w mojej głowie.

Rozmiar tego wdzianka jest stosunkowo uniwersalny. W tuniczce dobrze będą się prezentować osoby o wymiarach od 36 do 42.
Całość jest wykonana dosyć luźnym splotem siatkowym, co nadaje tunice stosunkowo dużą rozciągliwość.











3 komentarze:

  1. Śliczna tunika, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno tunika jak i getry wykonane perfekcyjnie. Rozumiem, że robisz je nie tylko dla zabicia czasu ale i na sprzedaż. Ciekawi mnie ile kosztują getry(dla mnie żółto niebieskie, dla synowej te w innych kolorach).A ile za tunikę ze słonecznikiem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń